Málem pozdě, ale přece! Dočkal jsem se... Tento krásný kousek se přestěhoval
z mé garáže snů do skutečné garáže. Hurááá!!!
Něco o Zuzce : Počet válců: 4, obsah: 599,4 ccm, max. výkon: 72 kW při 12000 ot/min, max. kroutící moment: 64,7 Nm při 9600 ot/min,
maximální rychlost: 225 km/h, zrychlení 0-100 km/h: 3,6 s. Narodila se v roce 2008 a když se stěhovala, měla najeto 6143 km.
Trochu se chrání hezky nenápadným trubkovým padacím rámem GIVI. Jako nová...
Pneu přední: PIRELLI 120/70 ZR17 M/C (58W) TL ANGEL GT
Pneu zadní: PIRELLI 180/55 ZR17 M/C (73W) TL ANGEL GT
Cestou z garáže snů do skutečné garáže chtěli Zuzku všichni vidět. No... , nedivím se jim.
Také ji pořád zkoumám.
Info : 58W u přední pneu - 58 = index nosnosti 236 kg, W = index rychlosti 270 km/h
73W u zadní pneu - 73 = index nosnosti 365 kg, W = index rychlosti 270 km/h
OLEJ: Syntetický motorový olej CASTROL Power 1 (GPS) 4T 10W40 4L
(Syntetický motorový olej CASTROL Power 1 Racing 4T 10W50 4L)
OLEJOVÝ FILTR: K&N filters KN-138
VZDUCH. FILTR: HIFLOFILTRO HFA3613 - náhrada OEM (13780-44G00)
Servis
"Cukavý" plyn : Něco z vlastní praxe. Musím zde zmínit, že celou dobu, co mám Zuzanu, tak se potýkám s jednou
menší nepříjemností. Když přidávám plyn z nulové polohy, tak nepříjemně (až k Zuzaně necitlivě) cuká.
Myslel jsem, že to bude chtít trochu praxe, prostě se to trochu naučit, ale ono to tím není. Ať se snažím
jak se snažím......cuká. Říkal jsem si, že je to možná závada a zkusil jsem něco najít na netu.
Ukázalo se, že Zuzany údajně cukají všechny kvůli nevhodnému úhlu vstřiků. Cituji z článku o
GSR 750 http://motodenik.cz/clanek/202-prvni-test-suzuki-gsr750.html
"GSR600 vždy trpěla protivným zakuckáním při otevření plynu z plně zavřené polohy.
Na to nyní Suzuki zareagovala a u GSR750 si vše důkladně pohlídala. Vstřikovače byly u šestistovky
skloněné o 60° do sací oblasti a konstruktéři Suzuki zjistili, že u plného otevření plynu jistá část
paliva narážela na škrticí klapku a uvázla zde, místo aby se rozptýlila v sání. To narušovalo dodávku
paliva a způsobovalo zmíněné zakuckání, takže u 750 jsou vstřikovače skloněny v úhlu 30 stupňů,
směřují více k hrdlu sání a k tomuto problému nedochází."
No ale jinak je Zuzana skvělá!!! Jezdí se s ní bájo. To se zase kvůli takovému malému detailu nebojte si takovou krásnou motorku pořídit.
Trocha historie : přidávám pár historických fotek mého prvního jednostopého stroje MZ 251 ETZ
i s drsným motorkářem. Podařil se zachytit ještě před jízdou a bez helmy.
Nerad se fotí, tak jsem pak musel zdrhat.
Zdvihový objem: 243 ccm, točivý moment 27,4 Nm při 5400 ot/min, výkon 15,4 kW
(21 koní) při 5500 ot/min, maximální rychlost 130 km/h, zrychlení 0-100 km/h za 10,9 s.